3. juli 2014

Espadrilles For Summer





Jeg er blevet ret vild med espadrilles, og især hvide. Jeg går næsten altid i sort, så derfor syntes jeg at det ser rigtig fin ud med et par hvide sko, Begge disse par er fra asos. Jeg må indrømme et jeg mest bruger dem med den sorte snude. De er super rare at have på, og så er de dejlige lette og luftige her til summeren.  De andre er ikke rigtig gået til i nu, så de klemmer stadig lidt om tæerne, men det bliver nok ændret i løbet af summeren.

Du kan finde dem med den sorte snude her, og de helt hvide her.


Translation// lately I have been loving espadrilles, and especially white ones. I am almost always wearing black, so I think it looks really nice, with a pair of white shoes, both these pairs are from asos. I must admit, the ones I use the most is the white ones with the black toe. They are super comfy and light and airy for summer. The others ones, are still a little tight around the toes, but it will probably changed in the course of the summer.


You can find the espadrilles with the black toe here, and they white ones here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...