20. januar 2015

Asos Sale HAUL






Da udsalget startede på Asos bestilte jeg et par i de ting der har været på min ønskeliste længe, og jeg er super glad for mine køb. Jakken og skoene er så meget bedre ind jeg havde håbet på, og kan ikke vente til vejret bliver en tand bedre så jeg kan få dem brugt.

Translation// When the winter sales started on Asos, I ordered a couple of the things that have been on my wish list for a long time, and I'm super happy with my purchases. The jacket and the shoes are so much better that what I had hoped for, and I can’t wait until the weather gets a bit better so I can use these.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...