3. januar 2015

Get Ready With Me : New Year's





I dag har jeg et lille makeup indlæg på bloggen, det er et Get Ready With Me indlæg, omkring de produkter jeg brugte nytårs aften. Jeg har brugt mine faste produkter som base, da jeg ikke vil prøve kræfter med nye ting denne aften. Så jeg har brugt min Rimmel Lasting Finish 25HR Nude Foundation, og min MAC Studio Finish Concealer, og i T-zonen har jeg brugt mine Rimmel Stay Matte Powder. Jeg har også brugt min ELF Blush og min MAC Mineralize Skinfinish i Lightscapade. På brynene har jeg brugt min H&M Eyebrow Fix og min Body Shop Brow & Liner Kit i 02.  På øjnene har jeg brugt Den matte Sorte øjenskygge fra Rimmel Glameyes i Jet Black, samt min MAC øjenskygge i Cranberry.

På neglene har jeg brugt min Grå Gosh Neglelak i Miss Grey samt min L’Oreal Neglelak i White Gold, og til slut har jeg brugt min Rodial Super-Food Hand Cream. Makeup looket kommer på bloggen i morgen.

Translation// Today I have a little makeup posts for you guys, it’s a Get Ready With Me,  about the products I used on New Year's Eve. I used my regular products as my base, since I didn’t want to try anything new, this evening. So I used my Rimmel Lasting Finish 25HR Nude Foundation, and my MAC Studio Finish Concealer, and in the T-zone, I used my Rimmel Stay Matte Powder. I also used my ELF Blush and my MAC Mineralize Skin Finish in Lightscapade. On the eyebrows, I used my H&M Eyebrow Fix and my Body Shop Brow & Liner Kit in 02. On the eyes, I used the matte Black Eyeshadow from Rimmel Glameyes in Jet Black, and my MAC eyeshadow in Cranberry.


On the nails, I used my Grey Gosh Nail polish in Miss Grey and my L'Oreal Nail Polish in White Gold, and finally I used my Rodial Super-Food Hand Cream. The Makeup look will be on the blog 
tomorrow.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...