5. januar 2015

Makeup Monday: My Skincare Routine







Min nuværende ansigtspleje rutine er forholdsvis simpel, i hvert fald den jeg bruger hver dag. Jeg renser først min makeup af, med en helt almindelig makeup fjerner. Der efter bruger jeg min Dr. Hauschka Rense Mælk, og efter følgende min Dr. Hauschka Skintonic. På dage hvor jeg føler at min hud har brug for mere hjælp, bruger jeg denne Body Shop Seaweed Clarifying Toner, som jeg også bruger hver morgen. Jeg bruger også min Body Shop Seaweed Mattifying Day Cream, både morgen og aften, da jeg ikke bryder mig om de tykke cremer, som aften cremer normalt er. Om aftenen bruger jeg min Origins GinZing Eye Cream, og om morgenen bruger jeg en uden ’’glimmer’’ i.


Translation// My current skin care routine is fairly simple, at least the one I use every day. I first cleanse my makeup off with an ordinary makeup remover, and after that I use my Dr. Hauschka Cleansing Milk, and then my Dr. Hauschka Facial Toner. On days where I feel like my skin needs a little more help, I use this Body Shop Seaweed Clarifying Toner, which I use every morning as well. I also use my Body Shop Seaweed mattifying Day Cream, both in the morning and in the evening. Because I really don't like thick creams, and night creams are normally a bit too thick for me. And at night I use my Origins GinZing Eye Cream, and in the morning I use one without '' glitter '' in it.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...