24. januar 2015

Makeup Revolution






I dag ville jeg lige dele de produkter jeg fik i gave af Makeup Revolution, da jeg bestilte mine vare.

Jeg modtog denne øjenskygge palet, med 16 forskellige farver i. Det er deres I Heart Makeup, I Heart Passion, og syntes faktisk at den har rigtig mange fine og brugbare farver. Der er en del lilla farver i, som jeg enlig ret godt kan lide og så passe de godt til mine grønne øjne, så det er ikke en hel dårlig gave. Og de lyse farver i paletten, er super gode som highlighter under brunet, og de matte toner, er virkelige lækre at arbejde med i globelinjen.

Jeg er ikke den helt store Lip Gloss bruger, da jeg finder de fleste utrolig klisteret, men jeg har testet en af den, og jeg må sige at hvis man nu bruger et tyndt lag, så er det ikke helt så slemt som jeg ofte syntes det er. Farverne er fra Venstre, Eye To Eye, Touch og Move A Little Closer.  (På armen er Eye To Eye i midten)

Jeg har aldrig brugt en flydende blush før, men jeg kan enlig godt lide konsistensen og farven af denne, det er i farven Vivid Heat, den er utrolig pigmenteret og man skal derfor passe lidt på når men påføre den, men hvis man arbejder den stille og rolig på, giver den et super flot look.

Translation// Today I wanted to share the products I received as a gift from MakeupRevolution with you guys; I received the gifts along with my order.

I received this eye shadow palette with 16 different colors. It’s their I Heart Makeup, IHeart Passion palette, and I really like the colors in this palette. There are some purple colors, which are perfect for my green eyes, so it's not a bad gift at all. And the light colors in the palette are super good as highlighters, for under the brow bone, and the matte tones are real easy to work with, and are great in the crease.

I'm not that big of a Lip Gloss user, I find most Lip Glosses incredibly sticky, but I tested one of these, and I must say that if you only use a thin layer, it’s not that bad. The colors from Left are, Eye To Eye, Touch and Move A Little Closer. (On the arm Eye To Eye in the middle)


I have never used a liquid blush before, but I actually really like the texture and color of this, it’s in the color Vivid Heat, it’s incredibly pigmented and therefore you need to be a bit light handed, when you apply it. But when you have worked whit it for a while, it looks really good on the cheeks.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...