1. januar 2015

Dreams & Resolutions



Godt nytår alle sammen, håber at i har haft en dejlig aften i går, og at i er kommet godt ind i det nye år. Nu er det jo sådan at man normalt laver en masse nytårs fortsæt for det nye år, og jeg har også mine fortsæt og ønsker for det kommende år, og jeg har her skrevet dem på dette kort, som jeg tænker at jeg vil printe ud og putte i min kalender. Hvis du gerne vil udfylde dine ønsker og fortsæt på et fint kort, kan du printe denne ud, eller udfylde den på din pc, og gemme dem, og se om dine ønsker og fortsæt går i opfyldelse i løbet af året.


Translation// Happy New Year everyone, hope you all had a lovely evening yesterday. Now when the New Year starts, we usually have a lot of wishes and resolutions. I also have my resolutions and wishes for the coming year, and I have written them on this card. I think I'm going to print it out and put it in my calendar. If you want to write your resolutions and wishes on this cool card as well, you can print this one out, or fill it out on your computer and save them. You can now keep track of your resolutions and wishes, and see if they come true during the year. 



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...