22. januar 2015

Blogger Of The Month : Saraluxe




Årets første bloganbefaling er en blogger, jeg først har fundet i denne månede. Saraluxe har en super fin modeblog, og jeg er vild med hendes personlige stil. Jeg syntes at hun er virkelig inspirerende, og hendes stil er super lækker.

Som altid er det en blog, som har store flotte billeder, i en god kvalitet, hvilket er noget af det, jeg sætter pris på når jeg læser en blog. Hendes blog har et lækker udseende og er let overskuelig. Hun er en modeblogger, som primær ligger billeder op af forskellige looks.

Hendes stil er en del anderledes ind min stil, men hendes stil inspirere mig nu alligevel. Kan godt lide hendes minimalistiske og simple looks, som stadig har et spændende twist. Så hvis du leder efter en ny modeblogger du kan følge, syntes jeg helt sikkert at du skal tjekke hendes blog ud.

Translation// This year’s first blog recommendation is a blogger, I came across this month. SaraLuxe has a super cool fashion blog and I love her personal style. I think that she is really inspiring, and her style is super cool.

As always, it’s a blog that have really nice photos in a good quality, which is one of the things, I appreciate when I read a blog. Her blog has a simple and beautiful look. She is a fashion blogger that primarily uploaded pictures of different looks.


Her style is a bit different than my style, but her style inspires me anyway. I like her minimalistic and simple looks that still have an exciting twist. So if you're looking for a new fashion blogger you can follow, I think that you should check out her blog.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...