19. januar 2015

Makeup Monday : All About Brows




Øjenbryn var det der var størst fokus på i 2014, og det er et virkeligt personligt valg hvad man er til, når det kommer til øjenbryn. Nogen fortrækker tynde bryn andre mere kraftige bryn. Nogen kan bedst lide at deres bryn ser mere naturlige ud, andre vil gerne have dem så markante som muligt.

Mine bryn er som de er, jeg gør ikke så meget ved dem ud over at farve dem hver 6 uge ca. Jeg farver mine bryn, da jeg syntes at det er med til at indramme ansigtet, og så kræver det ikke så meget arbejde når man tager makeup på om morgenen.

I år vil jeg gerne prøve flere nye produkter og teknikker når det kommer til mine øjenbryn, da jeg har brugt det samme produkter til mine bryn i flere år. Jeg har aldrig prøvet at bruge en gel, eller en blyant til mine øjenbryn da jeg syntes at det har krævet for meget arbejde, så jeg har holdt mig til min The Body Shop Brow Kit, det er en produkt der er nemt at bruge, og det giver et mere naturligt look.

Translation// There were a huge focus on eyebrows in 2014; eyebrows are a really personal choice, what you like and prefer. Some prefer thin eyebrows others fuller and thicker brows. Some prefer for their eyebrows look more natural, others want them to be really sharp.

My eyebrows are pretty simple; I don’t do that much to them. I color them every six weeks. I color my eyebrows because I think that the eyebrows frame the face, and when they are colored they don’t really need that much work, when you put on your makeup in the morning.


This year I would like to try more new products and techniques when it comes to my eyebrows, I have used the same products for my eyebrows for several years. I've never tried a gel or a pencil for my brows, because it just seems like too much work, so I have been using my The Body Shop Brow Kit for a really long time, it’s a product, that are very easy to use, and it gives a very natural look.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...