10. januar 2015

Asos Sale Favorites






Dagens indlæg er mine Asos udsalgs favoritter, jeg er vild med Asos udsalg, der er en masse lækre vare og gode tilbud. Lige nu drømmer jeg om ting der kan pifte min ellers meget sorte garderobe lidt op. Jeg er normalt ikke så vild med farver, men disse ting har ny alligevel fanget mit øje. På ønskelisten er der lige et par ting, som er ret typisk mig, ting jeg måske ikke helt har brug for, men som jeg nu alligevel gerne ville eje.


Translation// Today's post is my Asos sale favorites, I love Asos sales, there are a lot of amazing things on sale and there is some really good bargains. Right now I dream of things that can spice up my otherwise very black wardrobe. Usually I'm not that crazy about colors, but these things just caught my eye. On the wish list are also a few things that are very typical me, things that I really don't need, but I still wanted to own.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...