21. januar 2015

Wanted Wednesday : Beauty & Makeup





Dagens Onsdags ønsker er mine nuværende skønheds ønsker, jeg er vild med makeup og skønheds produkter. Og når jeg hører anbefalinger på produkter, bliver jeg altid utrolig interesseret i selv at teste dem.  Og alle disse produkter har jeg hørt mange forskellige blogger og youtubere, anbefale, og derfor fortjener de en plads på ønskelisten.


Translation// Today's wanted Wednesday is my current beauty wishes; I love makeup and beauty products. And when I hear recommendations on products, I’m always extremely interested in testing them out myself. And I have been hearing many different bloggers and YouTuber's, recommend these products, and therefore deserve a spot on the wish list.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...