7. januar 2015

Wanted Wednesday : 15 Wishes





No 1.Stilla // No 2. Shoes // No 3. Jacket // No 4. Jacket // No 5. Top // No 6. Bag

Årets første ønskeseddel, jeg er sikker på at 2015 bliver et helt fantastisk år, eller det håber jeg i hvert fald at det gør. Mine ønsker er lidt blandet, jeg ønsker mig en del nyt tøj, og så er der selvfølgelig lidt makeup på listen. Mine tøj ønsker er alle sammen ting, som vil kunne være i min garderobe i lang lang tid, da de enten er ret minimalistiske og simple i stilen, eller også er de helt typiske for min stil. Og når det kommer til makeup, hvem ønsker sig så ikke øjenskygger i god kvalitet. Træningsplanen, er en 12 uger plan, som holder styr, på træning og kost, og så syntes jeg bare at den er virkelig fin. Jeg skal ikke træne op til noget der tager 12 uger, men måske finder jeg på noget i 2015, men ved jo aldrig.

Har i nogle ønsker til året 2015?

Translation// The first wish list of the year, I’m sure that 2015 will be a fantastic year, or at least I hope so. My wishes are somewhat mixed, there are some clothes, and some makeup. My fashion wishes are all things that will be amazing in my wardrobe, since they are either quite minimal or simple in style, or typical me. And when it comes to makeup, who doesn't want great quality eye shadows. The training plan is a 12 week plan that keeps track of your training and diet. And it’s just a beautiful book. I don’t have anything that I need to train for, this year, but maybe I’ll find something in 2015, you never know.


Do you have any wishes for the year 2015?





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...