29. januar 2015

Fitness Update : Routine & Challenge






Jeg tvivlede lidt på om jeg ville lave dette indlæg, men bestemte mig for at gøre det, da jeg er stolt af mig selv, og for det resultat jeg har opnået. Jeg har gjort det jeg har gjort for min egen skyld, for at gøre min krop stærkere og for at komme i bedre form. Jeg har trænet mig frem til mit resultat, og selvfølgelig har jeg spist sundt, men jeg har ikke sultet mig selv, eller nægtet mig selv noget.

Jeg spiser det jeg har lyst til, selvfølgelig prøver jeg at skifte de usunde ting ud, med sundere alternativer. Men jeg tror på, at hvis man nægter sig selv visse ting, så vil det hele blive for meget for en, og man kan ende med at give op, eller værre.   

Jeg træner en hel del, og har gjort det de sidste mange måneder, hvilket har betydet at jeg har tabt mig en hel del både i Kilo og i centimeter. Jeg træner primær Body Fit og det er sådan set det eneste hold jeg er på i fitness, og det er enlig også den eneste form for fitness jeg dyrker. Jeg kan virkelig godt lide denne form for træning, og derfor holder jeg mig til denne form for træning på nuværende tidspunkt. 2-4 gange om ugen er jeg på hold, og her ved jeg at hele kroppen bliver trænet igennem.

I januar har jeg også givet mig selv lidt af en udfordring, nemlig en 30 Day AB Challenge, hvor jeg på den første dag et startede med 15 Mavebøjninger, 15 Hoftestræk, 5 Ben løft og 10 Sec Planke. I morgen er det sidste dag, og der står den på 125 Mavebøjninger, 125 Hoftestræk, 65 Ben løft og 120 Sec Planke. Og det er gået super godt, jeg kan både se og mærke en forskel. Og jeg syntes på ingen måde at det har været svært. Jeg har enlig godt kunne lide at have denne lille rutine hver morgen, og hvis ikke det var fordi at jeg starter på en ny 30 dags udfordring i februar, ville jeg nok, beholde denne rutine som min morgen hjemme ’’fitness’’ rutine.

Translation// I had doubts about, whether I wanted to make this post or not, but I decided to do it, because I'm proud of myself, and the results I have achieved. I have done this for myself, to make my body stronger and to get in better shape. My entire weight loss and centimeter loss, is because of my work outs. Of course I have been eaten healthy, but I have not starved or denied myself anything.

I eat what I want. Of course I try to change the unhealthy things out with healthier alternatives. But I believe that if you deny yourself anything, it will become too much for you, and you might end up giving up, or worse.

I work out a lot, and I have been for the past several months, which means that I have lost a lot both in kg. and in centimeters. My main work out routine is a Body Fit class and that's about the only thing I do fitness wise, at the moment. I really like this kind of training, so I’m sticking to that, I go 2-4 times a week, and I know that I get a full body work out, in this class.


In January, I have given myself, a bit of a challenge, The 30 Day AB Challenge. The first day I started out with 15 Crunches, 15 Hip Raises, 5 Legraises and 10 Sec plank. Tomorrow is the last day, which means 125 Crunches, 125 Hip Raises, 65 Legraises and 120 Sec plank. And it has gone really well, I can see and feel a difference. And it has in no way been difficult. I kind of loved doing this little routine every morning, and if I wasn’t starting a new 30 Day challenge in February, I would probably continue this one.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...