14. januar 2015

Makeup Revolution Haul







Jeg har en modtaget en forholdsvis stor Makeup Revolution pakke den anden dag, og jeg ville lige dele den med jer. Da jeg lavede min bestilling, ville man få sendt en ”julegave” sammen med de vare man bestilte. Og den gave var lidt større, ind jeg lige havde regnede med. Jeg modtog denne øjenskygge palet, samt en blush og tre lip glosses. (Tingene på billede 2)

Jeg bestilte en Brush shampoo og en Makeup Fixing Spray, da jeg manglede nogle nye, og så kunne jeg lige så godt, give disse to et forsøg, nu når jeg skulle bestille andre vare. Jeg bestilte også tre enkelte øjenskygger, selvfølgelig er to af dem i rødlige toner. Eftersom jeg stadig er på jagt efter den perfekte nude læbestift, bestilte jeg også tre forskellige, en matte og to almindelige. Og jeg har også bestilt to øjenskygge paletter, den ene er i neutrale/rosa tonede farver, og den anden er en blanding af forskellige farver.

Jeg skal nok lave flere indlæg med disse nye produkter, hvor der vil være swatches samt anmeldelser på de forskellige produkter, samt at jeg også vil bruge de forskellige ting i kommende makeup looks. Så hvis i har et ønske om en bestemt anmeldelse eller om et makeup look, må i endelig sige til.

Translation// I received a relatively large Makeup Revolution package the other day, and I wanted to share it with you guys. When I made my order, I also got a free "Christmas gift" with the items I ordered. And the gift was slightly larger, than what I expected it to be. I got an eyeshadow palette and a blush and three lip glosses. (Picture 2)

I ordered a Brush shampoo and the Makeup Fixing Spray, because I needed some new ones, so I wanted to give these to a try. I also ordered three individual eye shadows; of course, two of them are in reddish tones. Since I'm still on the hunt, for the perfect nude lipstick, I ordered these three different lipsticks, one matte and two normal ones. And I have also ordered two eyeshadow palettes, one is in neutral/rose colors, and the other is a mixture of different colors.


I’m going to make several posts in the future, with these new products. Posts with swatches, as well as reviews. I’m also going to use the products in makeup looks. So if you have a specific type of makeup look, or a review you would like to see, let me know.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...