23. januar 2015

Follow Me Friday #1






Sidste fredag brugte jeg en del af dagen på at rydde op i lejligheden, og teste de nye makeup produkter jeg modtog fra Makeup Revolution, og skabte et makeup look, som vil blive delt på bloggen på mandag, jeg testede også min nye Brush Shampoo, for at se hvordan den virkede i forhold til de produkter jeg plejer at bruge. Jeg modtog også produkter fra Yves Rocher, som der vil være anmeldelser af på bloggen når de er blevet testet, Jeg er nemlig så heldig at jeg har fået mulighed for at arbejde sammen med Yves Rocher, hvilket jeg glæder mig meget til.

Translation// Last Friday, I spent part of the day, cleaning up the apartment, and tested the new makeup products I received from Makeup Revolution, and created a makeup look that will be on the blog on Monday. I also tested my new Brush Shampoo, to see how it worked in relation to the products I normally use. I also received my products from Yves Rocher, which I will be reviewing on the blog, when I have been testing them for a while. I’m so lucky, because I will be working with Yves Rocher from now on, which I am very excited about.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...