3. august 2014

ELF Haul





Har en lille elf haul på bloggen i dag, der er ikke så mange ting. Jeg bestilte tingene på nettet, da den ting jeg gerne ville have, ikke bliver solgt i butikkerne. Blush’en i Candid Coral en af mine absolut favoritter, når det kommer til blush, er bare virkelig vild med farven. Da jeg så hvor billige øjenskyggerne var, tænkte jeg at jeg ville give dem et forsøg, og så gik jeg efter de naturlige farver, hvilket er noget af det jeg mangler. Farverne er fra øverst venstre, Pink Ice, Peach Fizz, Taupe og Purple. Jeg købte en Custom Compact til dem, for at have noget at opbevare dem i, og så har man sin egen lille samling, man kan tage med hvis man f.eks. skal ud og rejse. Der udover købt jeg en løs pudder uden farve, og en Small Stipple Brush, perfekt til concealer. Jeg har faktisk også købt en Baked Eyeshadow i Pixie, men af en eller anden grund måtte den ikke komme med på billedet.


Translation// Have a little elf haul on the blog today, there aren’t many things. I ordered these things online, because the thing I really wanted isn’t sold in stores. The blush is in Candid Coral one of my absolute favorites when it comes to blush’s, I just really love the color. When I saw how cheap the eye shadows were, I thought I'd give them a try, and so I went for the natural colors, which is something I’m missing. The colors are from the top left, Pink Ice, Peach Fizz, Taupe and Purple. I bought a Custom Compact for them, for storage, and then you have your own little customized collection. I also bought a loose powder, and a Small Stipple Brush, perfect for concealer. I actually bought a Baked Eyeshadow in Pixie, but for some reason it didn't make it, to any of the pictures.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

2 kommentarer:

  1. lækre ting, min mening om ELF, er meget blandet. Da de har nogle ting, som for mig virker vildt godt, men også nogle ting som virker vildt dårligt

    Knus
    www.emmaworup.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det lige sådan, man skal igennem en del ting for at finde de gode.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...