11. august 2014

Makeup Monday : Orange Eye Look






Makeup Monday handler i dag om fokus på øjnene, jeg har valg et look, hvor der virkelig er knald på. Jeg har valg et kraftig orange, og en mere naturlig brun. Jeg syntes ikke at der behøver at være en speciel lejlighed, for at man kan bruge en farverig makeup. Og så er den orange øjenskygge jeg har brugt utrolig billig, så tror at jeg må se om jeg kan finde nogle flere farver, for pigmenteringen er helt fantastisk i forhold til prisen. Håber at dette look inspirerer dig, til at være lidt mere modig.

Translation// Makeup Monday is all about the eyes today, I have chosen a bright eye look. I used a bright orange, and a more natural brown. I don’t think you need a special occasion, to go for the colorful makeup look. This orange eye shadow is so cheap, and so pigmented, I think I need to see if they have more amazing colors; the pigmentation is fantastic for the price. Hope this look inspires you to be a little braver when it comes to your makeup.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...