25. august 2014

Makeup Monday : Skin Care

 





I dag tænkte jeg, at det skulle handle om hudpleje produkter, eller ansigts pleje. Jeg bruger ikke så mange produkter til dagligt, det er vigtigst for mig, er at de virker, ikke koster for meget og at de ikke dufter for kraftigt. De produkter jeg bruger hver dag er Trine’s Wardrobe Micellar Cleansing Water, til at fjerne makeuppen før jeg renser huden med Dr. Hauschka Rense mælk og Skintonic, jeg syntes at de fungere fint til min hudtype, min hud er forholdsvis normal. Derefter bruger jeg en let ansigtscreme og min Origins GinZing+ øjencreme.

Til de perioder hvor min hud ter sig lidt, og jeg har brug for noget der virker lidt bedre, bruger jeg ACO Two-In-One Blemish Treating Moisturiser og deres Oil-Free Matifying Daily Moisturiser. Blemish Treating Moisturiser bruger jeg på de steder hvor jeg får bumser når min hud ikke har det så godt, hvilket primær er på næsen og hagen. Jeg bruger Matifying Daily Moisturiser i hele ansigtet både morgen og aften.

En gang om ugen ca. bruger jeg en Ansigts Skrubbe Maske, for at holde huden frisk og ren at se på. Jeg bruger den med min lille børste, da den rigtigt får huden skrubbet i dybden. Og på dage hvor jeg gerne vil forkæle min hud lidt, bruger jeg først min Tea Tree Face Mask fra The Body Shop, som fungere rigtig godt til uren hud, da den ”dræber” bakterierne, der ligger i de øverste hudlag. Den skal dog ikke bruges for tit, hvis man ikke har fedtet hud, da huden kan tørre ud. Efter jeg har brugt masken vasker jeg ansigtet med The Body Shops Aloe Gentle Facial Wash, for at huden bliver helt ren igen, og her bruger jeg min lille børste, da den er god til at skrubbe huden i dybden.

Translation// Today I thought that I would share my skin care products with you guys. I don’t use that many products on a daily basis, it's important to me, that it doesn’t smell too overwhelming. The products I use every day is Trine's Wardrobe Micellar Cleansing Water, to remove makeup before I clean my skin with Dr. Hauschka Cleansing Milk and Skintonic,  they work just fine for my skin type, my skin is quite normal. After using the Cleansing Milk and Skintonic I use a light face cream and my Origins GinZing + eyecream.

For the periods where my skin is not behaving, and I need something that works a little better, I use ACO Two-In-One Blemish Treating Moisturiser and their Oil-Free Matifying Daily Moisturiser. I use the Blemish Treating moisturizer on pimples, and places where my skin doesn’t feel that great, which is primarily on the nose and chin. I use the Matifying Daily Moisturiser all over my face, in the morning and evening.


Once a week I use a Face Scrub Mask, to keep my skin looking fresh, I use it with my little brush, it’s perfect if the skin need a good scrub, and  in depth cleaning. And on days when I want pamper myself; I use my Tea Tree Face Mask from The Body Shop, which works really well for acne prone skin, because it "kills" bacteria. Don’t use it too often, unlace you have really oily skin, because it can dry out your skin. After using the mask, I wash my face with The Body Shop Aloe Gentle Facial Wash, to completely cleaning the skin, and I use my little brush, to scrub the skin in depth.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...