22. august 2014

Follow Me Friday






Nelly Skirt // H&M Top

Denne fredag, er billederne faktisk fra i lørdags, men det er jo sket en gang før. Fredag var ikke mega spændende, den bestod af en hel del rengøring. Så derfor valgte jeg at tage billeder af min lørdag i stedet. Lørdag var en rigtig hyggelig dag, dagen stod på shopping, dog uden at jeg ren faktisk købte noget. Stolt at mig selv, for det er ikke tit jeg tager på shopping og kommer hjem med tomme hænder. Det var ikke det bedste vejr lørdag, derfor stod dagen også på en masse hygge inde, med dejligt mad, og cafe hygge. Og så var i et smut i parken, hvor jeg fik taget nogle billeder. Så alt i alt en god dag.


Translation// This Friday, the images are actually from last Saturday, but that has happened once before. Friday was not a very exciting day; there was a lot of cleaning going on. So I chose to take pictures of my Saturday instead. Saturday was a great day; it was a day of shopping. So proud of myself, because I didn't actually buy anything, which is rare. It was not the best weather Saturday, so we spent a lot of time inside, with nice food and a cozy cafe lunch. We went to the park, where I got to take some pictures. So all in all a very good day.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM            BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...