8. august 2014

Follow Me Friday





Sidste fredag var stille og rolig, da jeg havde taget makeup på, vaskede jeg mine makeup børster. Efter det gjorde jeg rent og ryddede op i min lejlighed, og fik ordnet mit ikke eksisterende kontor, så det så ordentlig ud. Om eftermiddagen trænede jeg, og om aftenen var jeg sammen med en ven, og vi spiste go aftensmad og gik ind i byen efter en is, hvilket var rigtig dejlig i den her varme.


Translation// Last Friday was a quiet and slow day, after putting my makeup on, I washed my makeup brushes. After that I cleaned and tidied up my apartment, and “made” a little office, on my dining room table. In the afternoon I worked out and in the evening I was with a friend and we had a nice dinner, and walked into town, for an ice cream, which was really nice, because it was such a hot day.

FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM            BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...