10. august 2014

New In : Real Techniques





Hvis du følger mig på Instagram, så har du måske set at jeg for nogle dage siden, fik mine nye makeup børster, Jeg har faktisk også fået den sidste jeg bestilte i går, Så tror jeg vil lave et indlæg om dem, når jeg har fået brugt dem et par gange, så jeg kan give jer min mening om dem. Men kan sige, at jeg er bestemt ikke skuffet over dem jeg har prøvet. Det er Real Techniques børster, og hvis du bare læser et par beauty blogs, eller følger makeup gurus på YouTube, så har du nok hørt om dem, de er ret populære.


Translation// If you follow me on Instagram, you might have seen a picture of these brushes a few days ago, I've actually got the last one yesterday, I think I'll make a blog post about them when I have, used them a few times, so I can give you my opinion about them. But I can say that I'm certainly not disappointed with the ones I've tried. You might have heard about the Real Techniques brushes, if you read a few beauty blogs, or follow makeup gurus on YouTube, they are quite popular.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

4 kommentarer:

  1. Hvordan laver du dine gennemsigtige cirkler med tekst i?
    VH Line

    SvarSlet
  2. Jeg har selv nogen Real Techniques børster og jeg er rigtig glad for dem :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...