7. august 2014

Fashion Thursday : The Statement Necklace




Jeg er vild med statement halskæder, nogen som man virkelig lægger mærke til. Normalt køber jeg dog nogen som er enten guld, sølv eller forholdsvis neutrale i farven. Men da jeg så denne her, måtte jeg bare eje den. Den er fra New Look, of købte den for ca. 3 måneder siden. Synes bare den ville være mega fin samme med alt det sorte jeg ejer, og give mine sorte outfits lidt ekstra. Jeg har ikke haft den på i nu, da det har været så varmt, men nu er det ved at blive lidt koldere i vejret, så man kan tage det sorte tøj på igen, og så skal den i hvert fald i brug.


Translation// I love statement necklaces, one you really notice. Normally I would buy one that’s gold, silver or relatively neutral in the color. But when I saw this one, I just had to own it. It's from New Look, of bought it about 3 months ago. I just think it would look really nice with all the black clothes I own, give my black outfits a little extra. I have not used it yet, because the weather has been so hot, but now it's getting a little colder, so I can bring back the black clothes, and I'm certainly going to use this with it.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM            BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...