13. august 2014

Wanted Wednesday : Fall Ready

 

1. Jacket //  2. Boots // 3. Dress // 4. T-shirt // 5. Jacket // 6. Boots // 7. Skirt

Er ikke helt klar over hvornår bloggen begyndte at handle mere om makeup ind mode, men det må jeg hellere, lave lidt om på, for ellers burde bloggen nok, få et nyt navn. Så efter som det er onsdag, får i selvfølgelig et wanted Wednesday, og denne onsdag er vi tilbage til mine tøj/sko ønsker. Jeg glæder mig så meget til at efteråret kommer, efterår er min favorit årstid. Efterår betyder for mig lag på lag, støvler, skind og mørke røde farver. Så her er de ting jeg gerne ville tilføje til min efterårs garderobe.

Translation// I’m not quite sure when the blog, started to be more about makeup than fashion, but I better change that, otherwise the blog should probably get a new name. Since its Wednesday, it’s of course a wanted Wednesday post I have for you guys today, and this Wednesday we are back to my fashion wishes. I’m looking forward to autumn, autumn is my favorite season. To me autumn means layers, boots, leather and dark red colors. So here are the things I want to add to my autumn wardrobe.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

4 kommentarer:

  1. Nummer 5 og 6 er lige mig, og de måtte gerne flytte ind hos mig :-D

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Nr 3 er såå fed, uh den ville jeg gerne have ;)

    -http://imaginelifeandfashion.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...