5. august 2014

The Bag : Rebecca Minkoff





For nogle dage siden så i et lille sneak peek af min nye kærlighed, nemlig min nye taske, og i dag får i så et fuld indlæg om den. Det er en Rebecca Minkoff taske, og jeg har længe ønsket mig den.  Rebecca Minkoff laver efter min mening helt fantastiske tasker, jeg har lavet et indlæg om hendes tasker, du kan finde det her. Jeg syntes den her er super lækker, den passer perfekt i størrelsen til mig, da jeg ikke er så vild med store tasker. Og så er den jo bare så, Rock N’ Roll som en taske kan blive.  Jeg købte den på sarenza.dk, og der gik ca. 10 dage fra jeg bestilte den, til jeg fik den.  Jeg er super glad for mit køb, det er en af de dyreste ting jeg ejer, men ved til gengæld også at jeg vil få den brugt utrolig meget.  


Translation// A few days ago I showed you guys a sneak peek of my new love, my new bag, and today you guys get a full blog post about it. It's a Rebecca Minkoff bag. It has been a wish of mine, for a long time. Rebecca Minkoff designs absolutely amazing bags, I made a blog post about her bags, and you can find it here. I think this is a beautiful bag, and the size is perfect for me, I'm not crazy about big bags. And this bag is just as Rock N’ Roll as a bag can be. I bought it on sarenza.dk, and it took about 10 days from I ordered it until I got it. I am super happy with my purchase, it is one of the most expensive things I own, but I know that I will get so much use out of it.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM            BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...