20. august 2014

Styling The White Boot






Look 1 : Jacket // T-shirt // Skirt // Bag // Boots // Necklace // Beanie
Look 2 : Jacket // T-shirt // Skirt // Shirt // Bag // Boots // Headphones // Beanie

Hvis du overvejer et par hvide støvler, men ikke helt ved hvordan du skal style dem, så kan du her se mine bud.
Jeg er vild med alle de hvide støvler der kommer her til efteråret, jeg har selv to par nu, og glæder mig meget til at style dem her I efteråret. Jeg har faktisk begge de par støvler jeg har stylet i dagens indlæg, dog er mine støvler fra look et, sorte. Men hvor er de altså fine i hvid, måske skulle man overveje er par mere.  Min stil er lidt en blanding mellem grunge og rock, men lige meget hvilken stil man har, så er de hvide støvler, super nemme at style.

Translation// If you are considering a pair of white boots, but don’t know how to style them, you might get a bit of inspiration here.

I love all the white boots, which are coming out this fall. I own two pairs of white boots now, and I can’t wait to style them this fall. I actually own both pairs of boots, I have style in today's post; however, my boots from look one a black. But they are so beautiful in white; perhaps I should consider getting them. My style is a mix between grunge and rock, but no matter what your style is, the white boots are super easy to style.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...