23. august 2014

Nelly Fall Favorites






I dag føler jeg at efteråret er kommet, og derfor tænkte jeg at jeg ville dele 12 Nelly efterårs favoritter med jer. Nelly er et at de stedet jeg elsker at shoppe når det kommer til online shopping. Og dette efterår har de nogle rigtig fine sko og jakker. Jeg har valgt mine 6 favoritter inden for de to kategorier. Hvis du har fuldt min blog i noget tid, kommer det nok ikke som en overraskelse at sko og jakker er noget at det jeg bedst kan lide og købe, og især sorte sko, og jakker i læder eller med pæls. Så derfor er der et par stykker af dem blandt mine favoritter.

Når det kommer til sko og støvler mangler jeg slet ikke nogen, men par no. 1, 3 og 6 måtte nu gerne komme hjem til mig her i efteråret. Og så er jeg helt vild med jakke no. 1, 5 og no. 6.


Translation// Today I feel like autumn has arrived, and so I thought that I would share my 12 Nelly autumn favorites with you guys. I love shopping on Nelly, when it comes to online shopping. And this fall, they have some really nice shoes and jackets. I have chosen my 6 favorites in each category. If you have been following my blog for just a while, it probably comes as no surprise that shoes and jackets are some of my favorite things to shop for, and especially black shoes and leather jackets or jackets with fur. So there are a few of them among my favorites.


When it comes to shoes and boots, I really don’t need any more, but I wouldn't mind if no. 1, 3 and 6 would come live with me this fall. And I’m really in love with jacket 1, 5 and no. 6.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM            BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...